Wojna na rynku herbaty
Ostra konkurencja to efekt m.in. rozdrobnienia branży
– Na polskim rynku herbaty trwa ostra walka o klienta i każdy dodatkowy procent udziałów rynkowych – mówi Jacek Tabor, dyrektor fabryki herbaty w Ustroniu należącej do firmy Mokate, czołowego producenta kawy i herbaty w Polsce.
Dzieje się tak dlatego, że polski rynek, wart 1,4 – 1,5 mld zł, stopniowo się nasyca. Herbatę sprzedaje zaś w Polsce wciąż ok. 25 firm. Można się spodziewać, że liczba ta w kolejnych latach będzie się kurczyć. – Przetrwają tylko najbardziej aktywne firmy – uważa Jacek Tabor. – Dobra jakość czy niska cena to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta