Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wojna na rynku herbaty

18 kwietnia 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Polacy wybierają czarną herbatę
źródło: Rzeczpospolita
Polacy wybierają czarną herbatę

Ostra konkurencja to efekt m.in. rozdrobnienia branży

 

– Na polskim rynku herbaty trwa ostra walka o klienta i każdy dodatkowy procent udziałów rynkowych – mówi Jacek Tabor, dyrektor fabryki herbaty w Ustroniu należącej do firmy Mokate, czołowego producenta kawy i herbaty w Polsce.

Dzieje się tak dlatego, że polski rynek, wart 1,4 – 1,5 mld zł, stopniowo się nasyca. Herbatę sprzedaje zaś w Polsce wciąż ok. 25 firm. Można się spodziewać, że liczba ta w kolejnych latach będzie się kurczyć. – Przetrwają tylko najbardziej aktywne firmy – uważa Jacek Tabor. – Dobra jakość czy niska cena to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8906

Spis treści
Zamów abonament