Poczęstunek w trakcie imprezy targowej to nie reprezentacja, lecz reklama
- Czy wydatki na konsumpcję poniesione w trakcie targów są dla spółki kosztem uzyskania przychodu?
Z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o CIT wynika, że nie zaliczamy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reprezentację, w szczególności poniesionych na usługi gastronomiczne, zakup żywności i napojów, w tym alkoholowych.
Z tego wynika, że wydatki na reklamę będą kosztami uzyskania przychodów, natomiast wydatki na reprezentację nie.
W ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych nie znajdziemy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta