Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Poczęstunek w trakcie imprezy targowej to nie reprezentacja, lecz reklama

07 maja 2011 | Prawo i praktyka | Dominika Dębowska

- Czy wydatki na konsumpcję poniesione w trakcie targów są dla spółki kosztem uzyskania przychodu?

Z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o CIT wynika, że nie zaliczamy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reprezentację, w szczególności poniesionych na usługi gastronomiczne, zakup żywności i napojów, w tym alkoholowych.

Z tego wynika, że wydatki na reklamę będą kosztami uzyskania przychodów, natomiast wydatki na reprezentację nie.

W ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych nie znajdziemy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8921

Spis treści
Zamów abonament