Tiger traci, zyskują inne energetyki
Sądowy spór FoodCare z Dariuszem Michalczewskim osłabił pozycję rynkową napoju Tiger. Chętnych, aby zająć jego miejsce, nie brakuje
Zakaz sądowy dotyczący produkcji i sprzedaży napoju energetycznego Tiger przez firmę FoodCare sprawił, że markę coraz trudniej znaleźć na półkach w polskich sklepach. W pierwszym kwartale 2011 r. wielkość jej sprzedaży mogła być o niemal 40 proc. niższa niż przed rokiem – ustaliła "Rz".
O wstrzymanie sprzedaży tigera przez FoodCare wystąpiła fundacja Równe Szanse należąca do Dariusza Michalczewskiego, właściciela znaku towarowego Tiger....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta