Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tiger traci, zyskują inne energetyki

07 maja 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Rynek bliski nasycenia
źródło: Rzeczpospolita
Rynek bliski nasycenia

Sądowy spór FoodCare z Dariuszem Michalczewskim osłabił pozycję rynkową napoju Tiger. Chętnych, aby zająć jego miejsce, nie brakuje

Zakaz sądowy dotyczący produkcji i sprzedaży napoju energetycznego Tiger przez firmę FoodCare sprawił, że markę coraz trudniej znaleźć na półkach w polskich sklepach. W pierwszym kwartale 2011 r. wielkość jej sprzedaży mogła być o niemal 40  proc. niższa niż przed rokiem – ustaliła "Rz".

O wstrzymanie sprzedaży tigera przez FoodCare wystąpiła fundacja Równe Szanse należąca do Dariusza Michalczewskiego, właściciela znaku towarowego Tiger....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8921

Spis treści
Zamów abonament