Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jakość obsługi oczami klientów firm i instytucji

15 marca 2012 | Międzynarodowy Dzień Konsumenta
Portal opinii społeczności konsumentów w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Portal opinii społeczności konsumentów w Polsce

Raport Programu Jakość Obsługi

Czego klienci szukają w sieci?

W Internecie pełno różnych opinii o firmach i ich ofercie, ale jak wybrać dobre źródło takich informacji? Czego klienci najczęściej szukają w sieci? Czy można zobaczyć jakość obsługi na żywo w telefonie komórkowym? By odpowiedzieć na te pytania, przetestowaliśmy jeden z niewielu polskich portali opinii www.jakoscobslugi.pl i inne narzędzia, pomagające współczesnemu klientowi odnaleźć w gąszczu firm te najlepsze. Klienci chcą lepszej jakości obsługi, bo aż 82 proc....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9183

Wydanie: 9183

Spis treści
Zamów abonament