Biedronka zaskakuje jakością
Przykład Biedronki pokazuje, że myślenie o wysokiej jakości może przekładać się na filozofię działania całej firmy. Klienci wracają do sklepów sieci, ponieważ wiedzą, że mogą liczyć na trzy ważne cechy oferty: niską cenę, bardzo dobrą jakość produktów oraz wygodę zakupów dzięki wysokim standardom obsługi klienta
Nowa, trójwymiarowa biedronka w logo, bardziej przejrzysty i wygodny dla klientów układ sklepu, nowoczesne etykiety. Jakość i świeżość wyeksponowana na każdym kroku. Trudno przejść obojętnie wobec metamorfozy, jaka dokonuje się ostatnio w sklepach Biedronki. „Zmieniamy się dla naszych klientów" - tłumaczy powód zmian popularna sieć.
To fakt, Polacy są coraz bardziej wymagający. Dlatego ostatnie zmiany w sieci Biedronka to tylko puenta dla wielu lat rozwoju oferty pod kątem jakości. Sieć już od dłuższego czasu mile zaskakuje swoich klientów wysoką jakością produktów, oferując je w tradycyjnie niskich cenach. Badania klientów pokazują, że jakość produktów i obsługi są równie ważne, jak atrakcyjna cena. Jeszcze w 2009 r. cena była bardziej istotnym motywem zakupu niż jakość. Natomiast już w badaniach z 2010 r. proporcje te uległy zmianie. 96 proc. Polaków odwiedzających Biedronkę deklarowało, że przy zakupie towaru zwracają uwagę przede wszystkim na jakość i świeżość (w 2009 – 94 proc.). Kryterium ceny podawało 91 proc. ankietowanych (2009 – 93proc.).
Jakość na każdym kroku
Zapewnienie codziennych dostaw artykułów najwyższej jakości to od 16 lat „oczko w głowie" Biedronki. Biorąc pod uwagę liczbę 1900 sklepów w całej Polsce to jednocześnie ogromne wyzwanie. Słynąca z wnikliwości kontrola...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta