Znamy potrzeby naszych klientów
Kasa Stefczyka od początku swojego istnienia kładzie duży nacisk na rozwój i dostępność usług finansowych, ale szczególną uwagę poświęca zachowaniu najwyższych standardów jakości obsługi. Dlatego też członkowie Kasy mogą komfortowo korzystać z coraz bardziej rozbudowanej sieci placówek Kasy i oferty dostosowanej do ich potrzeb.
We współczesnej gospodarce rynkowej korzystanie przynajmniej z podstawowych usług finansowych jest jednym z ważniejszych przejawów udziału w życiu społecznym i gospodarczym. Jednocześnie dla komercyjnych instytucji finansowych, które oferują te usługi, ideą jest maksymalizacja zysku. Inaczej jest w finansowych instytucjach o charakterze spółdzielczym. W Kasie Stefczyka, tak jak w innych Spółdzielczych Kasach Oszczędnościowo-Kredytowych, każdy klient jest zarazem jej członkiem oraz współwłaścicielem i ma prawo oczekiwać najlepszej obsługi.
Osiągnięcie najwyższych standardów obsługi wymaga od Kasy Stefczyka bliskiego kontaktu i prawidłowego zrozumienia potrzeb jej członków. Sieć blisko 400 oddziałów, szeroka gama produktów i dynamiczny rozwój, który pozwala szybko zareagować na oczekiwania konsumentów sprawiły, że Kasie Stefczyka zaufało już ponad 820 tysięcy osób. Dowodem na to, że ich zaufanie nie zostało zawiedzione, jest przyznane w 2011 roku – właśnie przez klientów – Godło Jakość Obsługi. Dzięki temu dołączyła ona do elitarnego grona TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.
Wysokie normy spełnione przez Kasę potwierdzili niezależni audytorzy, przyznając jej Godło Dbamy o Jakość Obsługi. To nie tylko uznanie zasług w dążeniu do osiągnięcia najwyższych standardów obsługi, ale przede wszystkim motywacja do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta