Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Znamy potrzeby naszych klientów

15 marca 2012 | Międzynarodowy Dzień Konsumenta
źródło: Materiały prasowe
źródło: materiały prasowe

Kasa Stefczyka od początku swojego istnienia kładzie duży nacisk na rozwój i dostępność usług finansowych, ale szczególną uwagę poświęca zachowaniu najwyższych standardów jakości obsługi. Dlatego też członkowie Kasy mogą komfortowo korzystać z coraz bardziej rozbudowanej sieci placówek Kasy i oferty dostosowanej do ich potrzeb.

We współczesnej gospodarce rynkowej korzystanie przynajmniej z podstawowych usług finansowych jest jednym z ważniejszych przejawów udziału w życiu społecznym i gospodarczym. Jednocześnie dla komercyjnych instytucji finansowych, które oferują te usługi, ideą jest maksymalizacja zysku. Inaczej jest w finansowych instytucjach o charakterze spółdzielczym. W Kasie Stefczyka, tak jak w innych Spółdzielczych Kasach Oszczędnościowo-Kredytowych, każdy klient jest zarazem jej członkiem oraz współwłaścicielem i ma prawo oczekiwać najlepszej obsługi.

Osiągnięcie najwyższych standardów obsługi wymaga od Kasy Stefczyka bliskiego kontaktu i prawidłowego zrozumienia potrzeb jej członków. Sieć blisko 400 oddziałów, szeroka gama produktów i dynamiczny rozwój, który pozwala szybko zareagować na oczekiwania konsumentów sprawiły, że Kasie Stefczyka zaufało już ponad 820 tysięcy osób. Dowodem na to, że ich zaufanie nie zostało zawiedzione, jest przyznane w 2011 roku – właśnie przez klientów – Godło Jakość Obsługi. Dzięki temu dołączyła ona do elitarnego grona TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

Wysokie normy spełnione przez Kasę potwierdzili niezależni audytorzy, przyznając jej Godło Dbamy o Jakość Obsługi. To nie tylko uznanie zasług w dążeniu do osiągnięcia najwyższych standardów obsługi, ale przede wszystkim motywacja do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9183

Wydanie: 9183

Spis treści
Zamów abonament