Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Opinia klienta z Warszawy doprowadza do poprawy czystości w sieci kawiarni, a innego z Nysy skraca kolejki w banku

15 marca 2012 | Międzynarodowy Dzień Konsumenta
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita

Takich przykładów jest mnóstwo. Co zrobić, by też mieć wpływ na jakość obsługi polskich firm i instytucji? Jak szybko i łatwo znaleźć opinie klientów z najbliższej okolicy? Wystarczy dołączyć do kilkumilionowej społeczności konsumentów Programu Jakość Obsługi i mieć to wszystko na wyciągnięcie ręki. Dosłownie!

W Internecie aż roi się od różnych opinii o firmach i ich ofercie – jak wybrać dobre źródło takich informacji? Czego najczęściej szukamy w sieci? Czy możemy zobaczyć jakość obsługi na żywo w swoim telefonie? Międzynarodowy Dzień Konsumenta to dobra okazja, by się temu przyjrzeć i odpowiedzieć na te pytania.

Coraz więcej konsumentów wie, że mają prawo wymagać od firm takiej jakości obsługi, jakiej chcą. Wielu z nich zanim wybierze konkretną firmę, szuka opinii wśród konsumentów, którzy już skorzystali z jej usług. Często pierwszym źródłem takich informacji jest Internet.

Można znaleźć tam naprawdę wszystko. Prawie każdy codziennie lub sporadycznie z niego korzysta. Niektórzy wręcz nie mogą już bez niego żyć i nie wyobrażają sobie, żeby szukać jakichkolwiek informacji gdzie indziej niż na stronach internetowych. Z pewnością w dużym stopniu decyduje o tym szybki dostęp do potrzebnych wiadomości w każdym miejscu, w którym istnieje możliwość podłączenia się do sieci. W wyszukiwarkach, na forach internetowych czy specjalistycznych portalach konsumenci szukają informacji o firmach, ich produktach i usługach. Przeglądając je, znajdziemy tam sporą grupę klientów różnych firm i instytucji, którzy po udanym lub wręcz przeciwnie – nieprzyjemnym kontakcie z nimi właśnie w Internecie umieszczają swoje opinie.

Czego klienci...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9183

Wydanie: 9183

Spis treści
Zamów abonament