Naszemu serwisowi możesz zaufać
ROZMOWA | Wiktor Mikołajczyk, dyrektor pionu serwisu firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego sp. z o.o.
Co składa się na sukces w obsłudze klienta w serwisie w BSH?
Cieszę się, że obsługa serwisowa marek Bosch Siemens i Gaggenau postrzegana jest jako sukces na polskim rynku. Myślę, że jest to nierozerwalnie związane z wysoką i stałą jakością zarówno produktów, jak i naszych usług. W ramach polityki jakości BSH stawia sobie za cel dostarczenie produktów doskonałej jakości, spełniających wszystkie wymagania pod względem funkcjonalności, obsługi, bezpieczeństwa, niezawodności, oszczędności energii, ochrony środowiska i ekonomiczności, a serwis fabryczny jest ważnym elementem tej strategii biznesowej. Mamy zapewnić najlepszy standard obsługi i jakości napraw. Dodam, że jesteśmy jedyną firmą w branży AGD w Polsce, która posiada tak rozbudowaną sieć własnych serwisów fabrycznych i która od 2005r. może się poszczycić certyfikatem jakości ISO 9001.
Co wyróżnia serwis BSH od konkurencji?
Przede wszystkim fakt, że jest to serwis fabryczny, w którym szczególnie ważną rolę odgrywają nasi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta