Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Naszemu serwisowi możesz zaufać

15 marca 2012 | Międzynarodowy Dzień Konsumenta
Wiktor Mikołajczyk
źródło: Materiały prasowe
Wiktor Mikołajczyk

ROZMOWA | Wiktor Mikołajczyk, dyrektor pionu serwisu firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego sp. z o.o.

Co składa się na sukces w obsłudze klienta w serwisie w BSH?

Cieszę się, że obsługa serwisowa marek Bosch Siemens i Gaggenau postrzegana jest jako sukces na polskim rynku. Myślę, że jest to nierozerwalnie związane z wysoką i stałą jakością zarówno produktów, jak i naszych usług. W ramach polityki jakości BSH stawia sobie za cel dostarczenie produktów doskonałej jakości, spełniających wszystkie wymagania pod względem funkcjonalności, obsługi, bezpieczeństwa, niezawodności, oszczędności energii, ochrony środowiska i ekonomiczności, a serwis fabryczny jest ważnym elementem tej strategii biznesowej. Mamy zapewnić najlepszy standard obsługi i jakości napraw. Dodam, że jesteśmy jedyną firmą w branży AGD w Polsce, która posiada tak rozbudowaną sieć własnych serwisów fabrycznych i która od 2005r. może się poszczycić certyfikatem jakości ISO 9001.

Co wyróżnia serwis BSH od konkurencji?

Przede wszystkim fakt, że jest to serwis fabryczny, w którym szczególnie ważną rolę odgrywają nasi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9183

Wydanie: 9183

Spis treści
Zamów abonament