Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lepiej w sieciówkach

15 marca 2012 | Międzynarodowy Dzień Konsumenta
źródło: Rzeczpospolita

Klienci wyżej oceniają jakość obsługi w sieciowych perfumeriach i drogeriach, salonach jubilerskich, sklepach odzieżowych oraz stacjach paliwowych

Stacje paliwowe

Klienci lepiej ocenili sieciowe stacje paliwowe. Tu doceniają przede wszystkim konkurencyjne ceny oraz programy lojalnościowe, które przynoszą im dodatkowe korzyści w postaci nagród. Stała oferta gastronomiczna w przystępnej cenie także jest niewątpliwym plusem. Pozytywnie oceniają również obowiązujące standardy obsługi klienta. Ale jednocześnie zwracają też uwagę na kolejki i długi czas oczekiwania na obsługę.

Odzież

Sieciówki odzieżowe, mimo luk w jakości obsługi (trudności w odnalezieniu personelu i właściwego rozmiaru, porozrzucany towar, przymierzalnie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9183

Wydanie: 9183

Spis treści
Zamów abonament