Lepiej w sieciówkach
Klienci wyżej oceniają jakość obsługi w sieciowych perfumeriach i drogeriach, salonach jubilerskich, sklepach odzieżowych oraz stacjach paliwowych
Stacje paliwowe
Klienci lepiej ocenili sieciowe stacje paliwowe. Tu doceniają przede wszystkim konkurencyjne ceny oraz programy lojalnościowe, które przynoszą im dodatkowe korzyści w postaci nagród. Stała oferta gastronomiczna w przystępnej cenie także jest niewątpliwym plusem. Pozytywnie oceniają również obowiązujące standardy obsługi klienta. Ale jednocześnie zwracają też uwagę na kolejki i długi czas oczekiwania na obsługę.
Odzież
Sieciówki odzieżowe, mimo luk w jakości obsługi (trudności w odnalezieniu personelu i właściwego rozmiaru, porozrzucany towar, przymierzalnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta