Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lepiej w sklepach lokalnych

15 marca 2012 | Międzynarodowy Dzień Konsumenta

Klienci lepiej ocenili jakość obsługi sklepów spoza sieci z branż: zakupy spożywcze, apteki, restauracje, meble, sklepy budowlane oraz AGD, RTV, komputery

Zakupy spożywcze

W pojedynku sieciowe sklepy spożywcze kontra te lokalne to właśnie te drugie wygrały, uzyskując dużo lepszy wynik. Klienci na plus ocenili przede wszystkim lepsze podejście personelu do klienta. Zauważają, że sprzedawcy są uprzejmi i o wiele bardziej otwarci na klienta.

Jest mniejszy dystans między nimi, a personel sklepu chętniej rozmawia z klientami i doradza w sprawie zakupu produktu. Lepiej oceniają także czystość i porządek w sklepach spożywczych nienależących do sieci. Równocześnie w swoich opiniach podkreślają, że nie ma w nich takiej różnorodności...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9183

Wydanie: 9183

Spis treści
Zamów abonament