Jak grać klientom na nerwach?
Klientka, Wrocław:
W sklepach najbardziej irytuje mnie kilka rzeczy: zbyt głośna muzyka, za bardzo odkręcone ogrzewanie w zimie, zbyt duszno (brak klimatyzacji lub źle ustawiona klimatyzacja) oraz nachalni sprzedawcy i wnikliwi ochroniarze-tropiciele klientów. Zacznę od muzyki. W niektórych sklepach z odzieżą, najczęściej z segmentu młodzieżowego, poziom głośności muzyki jest nie do zniesienia dla zwykłych klientów.
Zaobserwowałam to np. w sklepach Cropp,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta