Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak grać klientom na nerwach?

15 marca 2012 | Międzynarodowy Dzień Konsumenta

Klientka, Wrocław:

W sklepach najbardziej irytuje mnie kilka rzeczy: zbyt głośna muzyka, za bardzo odkręcone ogrzewanie w zimie, zbyt duszno (brak klimatyzacji lub źle ustawiona klimatyzacja) oraz nachalni sprzedawcy i wnikliwi ochroniarze-tropiciele klientów. Zacznę od muzyki. W niektórych sklepach z odzieżą, najczęściej z segmentu młodzieżowego, poziom głośności muzyki jest nie do zniesienia dla zwykłych klientów.

Zaobserwowałam to np. w sklepach Cropp,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9183

Wydanie: 9183

Spis treści
Zamów abonament