Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jakość obsługi oczami klientów

15 marca 2012 | Międzynarodowy Dzień Konsumenta
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita

Codziennie każdy z nas styka się z lepszą lub gorszą jakością obsługi. Co myślimy o polskiej obsłudze? Co nas wyjątkowo irytuje? Dlaczego obsługę można porównać do seksu? Wśród społeczności konsumenckiej portalu opinii www.jakoscobslugi.pl rozgorzała dyskusja. W końcu kto, jak nie prawdziwi klienci, wiedzą o niej chyba wszystko.

Jakie elementy obsługi są dla Was – klientów – ważne, a co nie ma większego znaczenia?

Amanda, Szczecin: U mnie najważniejszy jest sprzedawca i jego wiedza o produkcie, którą na dodatek potrafi przekazać w sympatyczny sposób. Nie ma dla mnie nic gorszego od sprzedawcy, który nie potrafi nic powiedzieć o produkcie, a jedynie czyta informacje z etykietki.

Karolina, Świdnik: Przede wszystkim liczy się profesjonalizm i zaangażowanie. „Klient nasz pan" – właśnie tak chcę być traktowana w sklepie. Niestety, czasami mam wrażenie, że przeszkadzam sprzedawcom.

Rafał, Gdańsk: A ja powiem: normalność. Normalnie, czyli dobrze. Każde odstępstwo od normalności jest dla mnie złe. Każde uchybienie sprawia, że obsługa jest już niedobra. Nie można być trochę w ciąży, a więc nie można być trochę dobrym sprzedawcą. Nie można dobrze obsługiwać klienta, stosując zaledwie część standardów.

Piotr, Lublin: Z obsługą jest jak z seksem, powinna być przyjemna, miła i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9183

Wydanie: 9183

Spis treści
Zamów abonament