Plusy i minusy integracji
Trudności z dodzwonieniem się do konsultanta, dwie faktury – takie przykłady problemów klientów Astera odnotowaliśmy po przejęciu tej firmy przez UPC
– Po przejęciu przez UPC dotychczasowy numer telefoniczny do konsultantów Astera zniknął i pojawił się nowy. Po jego wybraniu odzywał się konsultant UPC, który twierdził, że nie może mnie obsłużyć, i przełączał mnie dalej. Kilka razy bezskutecznie – relacjonuje „Rz" klient Astera. Przyznaje, że kłopot ostatecznie rozwiązano: operator, mimo planów integracji baz klientów i sieci, wprowadził jednak oddzielny numer dla klientów Astera.
Wieloletnia klientka tej sieci ma inny problem. Wiedząc o przejęciu, w marcu zdecydowała się na przejście do UPC. Monter odłączył jej sygnał Astera, podłączył UPC. – Wszystko działało...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta