Telewizja ma się całkiem dobrze
Rekordowo dużo czasu spędziliśmy w 2012 roku na oglądaniu telewizji. Branżę wzmacnia rozwijanie dystrybucji na nowe urządzenia.
Coraz chętniej mieszkańcy świata oglądają materiały telewizyjne przez Internet, korzystając z takich nośników jak tablety czy smartfony. Nie zaskakuje więc, że tradycyjne media próbują odnaleźć się w nowych formach komunikacji z odbiorcami, tworząc choćby specjalne platformy wideo na żądanie. Zresztą zmuszają ich do tego spadające wpływy z reklam w tradycyjnych nośnikach, a rosnące przy mobilnej reklamie.
Rekordowa oglądalność telewizji na świecie ma także związek z trwającym od kilku już lat kryzysem gospodarczym. Oglądalność telewizji od zawsze wykazuje tendencję acykliczną, czyli przeciwną do kierunku cyklu gospodarczego. Widać to zwłaszcza w ogarniętej kryzysem Europie. Rekordzistami pod względem czasu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta