Dotacje na wprowadzanie zasad społecznie odpowiedzialnego biznesu
Po grantach na inwestycje związane z rozbudową przedsiębiorstw, wprowadzaniem nowoczesnych technologii lub organizowaniem szkoleń dla pracowników przychodzi czas na wdrażanie modelu zrównoważonego rozwoju
Stawianie na długofalowy rozwój, budowanie wizerunku przedsiębiorstwa i jego zdolności konkurencyjnej, nie może wiązać się wyłącznie z twardymi inwestycjami. Innymi słowy nie wystarczą inwestycje w nowe maszyny, technologie lub rozbudowę hal produkcyjnych. Coraz częściej, aby utrzymać się na rynku, a przede wszystkim utrzymać reputację i dobry wizerunek, trzeba dbać o poprawne relacje z klientami, kontrahentami i całym lokalnym otoczeniem.
W erze portali społecznościowych i jednocześnie anonimowości, jaką daje sieć, firmy są narażone na ataki niezadowolonych klientów lub mieszkańców danego obszaru. A informacje w sieci szybko się rozchodzą i naprawdę potrafią napsuć krwi specjalistom od public relations. Z globalnego rynku można podać przykład firmy Apple, która musiała przepraszać chińskich klientów za stosowanie wobec nich innych standardów obsługi i zasad udzielania gwarancji, niż w stosunku do konsumentów z innych rynków.
Z polskiego rynku to przykład komentarzy i opinii, jakie pojawiły się wśród (niezadowolonych) klientów pewnej platformy telewizyjnej (na marginesie sprawą zajął się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów). To wszystko pokazuje, że firma musi zachować czujność i dbać o swój dobry wizerunek. A w tym powinno pomóc wprowadzenie jasnych i precyzyjnych kryteriów przekładających się na stosowanie zasad tzw....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta