Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dotacje na wprowadzanie zasad społecznie odpowiedzialnego biznesu

12 kwietnia 2013 | Prawo i praktyka | Michał Kołtuniak

Po grantach na inwestycje związane z rozbudową przedsiębiorstw, wprowadzaniem nowoczesnych technologii lub organizowaniem szkoleń dla pracowników przychodzi czas na wdrażanie modelu zrównoważonego rozwoju

Stawianie na długofalowy rozwój, budowanie wizerunku przedsiębiorstwa i jego zdolności konkurencyjnej, nie może wiązać się wyłącznie z twardymi inwestycjami. Innymi słowy nie wystarczą inwestycje w nowe maszyny, technologie lub rozbudowę hal produkcyjnych. Coraz częściej, aby utrzymać się na rynku, a przede wszystkim utrzymać reputację i dobry wizerunek, trzeba dbać o poprawne relacje z klientami, kontrahentami i całym lokalnym otoczeniem.

W erze portali społecznościowych i jednocześnie anonimowości, jaką daje sieć, firmy są narażone na ataki niezadowolonych klientów lub mieszkańców danego obszaru. A informacje w sieci szybko się rozchodzą i naprawdę potrafią napsuć krwi specjalistom od public relations. Z globalnego rynku można podać przykład firmy Apple, która musiała przepraszać chińskich klientów za stosowanie wobec nich innych standardów obsługi i zasad udzielania gwarancji, niż w stosunku do konsumentów z innych rynków.

Z polskiego rynku to przykład komentarzy i opinii, jakie pojawiły się wśród (niezadowolonych) klientów pewnej platformy telewizyjnej (na marginesie sprawą zajął się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów). To wszystko pokazuje, że firma musi zachować czujność i dbać o swój dobry wizerunek. A w tym powinno pomóc wprowadzenie jasnych i precyzyjnych kryteriów przekładających się na stosowanie zasad tzw....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9510

Wydanie: 9510

Spis treści
Zamów abonament