Więcej żywności, mniej odzieży
Brytyjska sieć sklepów z odzieżą i artykułami wyposażenia wnętrz zanotowała z rzędu siódmy kwartalny spadek ich sprzedaży. Ale będzie zwiększać ofertę artykułów spożywczych, których popularność rośnie. Na giełdzie w Londynie jej akcje zyskiwały nawet 5,4 proc.
Marc Bolland, prezes sieci Marks&Spencer istniejącej od 129 lat, musi poprawić jej wyniki po słabym 2012 r., który rozczarował szczególnie sprzedażą w okresie świąt. Powtarza jednak, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta