Przesyłka na czas
Usługi | Co minutę 250 osób robi zakupy w sieci, które potem dowożone są przez kuriera. Ponad połowę tych przesyłek dostarcza Poczta Polska.
Wartość polskiego rynku e-commerce szybko rośnie. W 2010 roku wynosiła ona 15,6 mld zł, a w tym będzie niemal dwukrotnie wyższa i osiągnie 30 mld zł. – Perspektywy dla rynku paczkowo-kurierskiego są obiecujące. Szacuje się, że rynek KEP (kurier, ekspres, paczka) w 2013 r. osiągnął wartość ponad 4,4 mld złotych – mówi Sławomir Żurawski, dyrektor Biura Rozwoju Usług KEP Poczty Polskiej. Dodaje, że duży w tym udział ma segment e-commerce, który rocznie rośnie o ok. 25 proc.
Rocznie, jak wynika z danych Poczty Polskiej, w naszym kraju wysyłanych jest aż 250 tys. sztuk przesyłek dziennie zamówionych w sieci. Aż 60 proc. firm z branży e-commerce korzysta z usług Poczty Polskiej....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta