Najwięcej skarg na spóźnione samoloty
Ponad 3 tys. spraw obsłużyło w ubiegłym roku Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce.
Gdy sprzedawca z innego państwa Unii Europejskiej wprowadzi w błąd polskiego konsumenta, ten nie jest bezradny. Potwierdzają to statystyki spraw, jakimi w 2013 r. zajmowało się Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK).
W sumie do polskiego ECK wpłynęły 1472 skargi na przedsiębiorców. To niewiele mniej niż w 2012 r., gdy odnotowano 1484 skargi. Zauważalna jest jednak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta