Czym zaskoczą nas nowe biurowce na rynku
Dostęp do biura na smartfona, zielone atria, basen, boisko. Budynki muszą mieć to „coś", by przyciągnąć najemców.
Grażyna Błaszczak
Typowe biura mają coraz mniejsze szanse na rynku w konkurowaniu o najemców. Dlatego ich deweloperzy już na wczesnym etapie budowy myślą, jak pokonać konkurencję. Zapytaliśmy więc znane firmy doradcze, czym zaskoczą najemców nowe biurowce, które właśnie zostały oddane do użytku lub będą ukończone w tym roku.
Życie w pracy
Na gdańską Alchemię zwraca uwagę Krzysztof Misiak, partner, kierownik sekcji miast regionalnych w dziale powierzchni biurowych w Cushman & Wakefield. – Projekt wyróżnia się niespotykaną dotąd na rynku biurowym liczbą funkcji sportowych. Ma trzy baseny, salę gimnastyczną i fitness pod marką AquaStacja oraz FitStacja. Alchemia ma też bezpośrednie wejście na przystanek kolei metropolitalnej, którego przygotowanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta