Arabska bitwa o klientów na polskim niebie
Qatar Airways, Emirates, Etihad i współpracujące z nimi China Southern Airlines oraz Air Berlin walczą ze sobą o polskich pasażerów podróżujących do Azji.
Linie Emirates właśnie podstawiły na trasie Dubaj – Warszawa większy samolot Boeing 777 300 ER w miejsce Airbusa 330-200. W ubiegłym roku na trasach Warszawa–Dubaj–Warszawa przewiozły od lutego (bo wtedy zainaugurowały to połączenie) do grudnia 2013 ponad 145 tys. pasażerów. Większa maszyna ma 12 miejsc w klasie pierwszej, 42 w klasie biznes i 310 w ekonomii, i umożliwia zwiększenie liczby dostępnych na tej trasie miejsc o niemal 54 proc.
Przy tym Emirates i Etihad, który wozi Polaków z Berlina, od miesięcy naciskały na władze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta