Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wolimy wódkę niż polisy

07 października 2014 | Ciekawa ekonomia
Firmy directowe sprzedają coraz mniej polis przez internet i telefon
źródło: Rzeczpospolita
Firmy directowe sprzedają coraz mniej polis przez internet i telefon

Finanse | Liberty Direct zmienia nazwę 
na Liberty Ubezpieczenia i poszerza ofertę o produkty dla małych firm.

Elżbieta Glapiak

Firma nie chce już kojarzyć się wyłącznie z kanałem sprzedaży polis przez internet i telefon, choć z tzw. directu się nie wycofuje. – Rynek direct skurczył się w pierwszej połowie tego roku o 10 proc. – wyjaśnia Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia. – My jednak notujemy przypis składki na poziomie roku ubiegłego, czyli w granicach 300 mln zł, z czego połowę uzyskujemy dzięki sprzedaży polis poprzez internet i telefon, a resztę dzięki współpracy z multiagencjami.

Zaznacza przy tym, że direct w Polsce jest postrzegany jako kanał, gdzie sprzedaje się polisy komunikacyjne, a Liberty oferuje już dużo szerszą gamę ubezpieczeń. – Zmieniając nazwę, chcemy wzmocnić markę i pokazać, że oferujemy szerokie spectrum produktów oraz różne kanały komunikacji – mówi

Warszewski dodaje, że mimo zmiany nazwy nie ma zamiaru wycofać się z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9960

Wydanie: 9960

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament