Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wolimy wódkę niż polisy

07 października 2014 | Ciekawa ekonomia
Firmy directowe sprzedają coraz mniej polis przez internet i telefon
źródło: Rzeczpospolita
Firmy directowe sprzedają coraz mniej polis przez internet i telefon

Finanse | Liberty Direct zmienia nazwę 
na Liberty Ubezpieczenia i poszerza ofertę o produkty dla małych firm.

Elżbieta Glapiak

Firma nie chce już kojarzyć się wyłącznie z kanałem sprzedaży polis przez internet i telefon, choć z tzw. directu się nie wycofuje. – Rynek direct skurczył się w pierwszej połowie tego roku o 10 proc. – wyjaśnia Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia. – My jednak notujemy przypis składki na poziomie roku ubiegłego, czyli w granicach 300 mln zł, z czego połowę uzyskujemy dzięki sprzedaży polis poprzez internet i telefon, a resztę dzięki współpracy z multiagencjami.

Zaznacza przy tym, że direct w Polsce jest postrzegany jako kanał, gdzie sprzedaje się polisy komunikacyjne, a Liberty oferuje już dużo szerszą gamę ubezpieczeń. – Zmieniając nazwę, chcemy wzmocnić markę i pokazać, że oferujemy szerokie spectrum produktów oraz różne kanały komunikacji – mówi

Warszewski dodaje, że mimo zmiany nazwy nie ma zamiaru wycofać się z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9960

Wydanie: 9960

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament