Wolimy wódkę niż polisy
Finanse | Liberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia i poszerza ofertę o produkty dla małych firm.
Elżbieta Glapiak
Firma nie chce już kojarzyć się wyłącznie z kanałem sprzedaży polis przez internet i telefon, choć z tzw. directu się nie wycofuje. – Rynek direct skurczył się w pierwszej połowie tego roku o 10 proc. – wyjaśnia Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia. – My jednak notujemy przypis składki na poziomie roku ubiegłego, czyli w granicach 300 mln zł, z czego połowę uzyskujemy dzięki sprzedaży polis poprzez internet i telefon, a resztę dzięki współpracy z multiagencjami.
Zaznacza przy tym, że direct w Polsce jest postrzegany jako kanał, gdzie sprzedaje się polisy komunikacyjne, a Liberty oferuje już dużo szerszą gamę ubezpieczeń. – Zmieniając nazwę, chcemy wzmocnić markę i pokazać, że oferujemy szerokie spectrum produktów oraz różne kanały komunikacji – mówi
Warszewski dodaje, że mimo zmiany nazwy nie ma zamiaru wycofać się z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta