Chcą lepiej niż rok wcześniej
Największa polska firma kosmetyczna niezależnie od wahań koniunktury systematycznie zwiększa sprzedaż. Jej strategia rynkowa sprawdza się i w dobrych, i w trudnych czasach.
W 25-letniej historii rodzinnej spółki Ziaja nie było roku spadku przychodów. Na pytanie o prognozę wyników Zenon Ziaja, jej prezes i współzałożyciel, niezmiennie odpowiada, że firma zwiększy sprzedaż. W gorszych latach jest to kilkuprocentowy wzrost, w dobrych niekiedy dwucyfrowy.
Podobnie było w minionym roku, gdy Ziaja przekroczyła granicę 200 milionów przychodów (wzrosły o prawie 5 proc. w porównaniu z 2012 r.). Jeszcze więcej, bo prawie o jedną czwartą,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta