Przedsiębiorcy wykorzystali odliczenie VAT
Ożywienie rynku sprawiło, że wzrosły nie tylko zakupy samochodów. Wyraźnie większym powodzeniem niż rok wcześniej cieszą się duże auta.
W trzech pierwszych kwartałach br. najpopularniejszym segmentem wśród aut firmowych (leasingowanych przez użytkowników lub zakupionych przez firmy CFM) są samochody kompaktowe. Klienci nabyli blisko 33,8 tys. modeli kompaktowych (klasy Golfa, Focusa, Astry, Aurisa) oraz ponad 17,6 tys. kompaktowych SUV-ów (klasy Tiguana, Kugi, RAV4). Oba te segmenty zdobyły ponad połowę rynku (51,5 proc.). To o 2 punkty proc. więcej niż rok wcześniej.
W tym roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta