Harper stawia na eksport
Na krajowym rynku producentom materiałów higienicznych jest coraz trudniej zwiększać obroty. Dużą szansą jest dla nich eksport.
Harper Hygienics, znany przede wszystkim z marki chusteczek Cleanic, zakończył inwestycję w nowoczesną linię produkcyjną. Dzięki niej chce docelowo osiągnąć 50-proc. udział eksportu w przychodach. Dostawy pierwszych produktów wytwarzanych w nowej technologii rozpoczęły się we wrześniu i trafiły na krajowe półki sklepowe. Teraz przyszedł czas na zagranicę. Firma właśnie zdobyła pierwsze kontrakty z klientami z Europy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta