Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przedstawiono założenia branżowego programu promocji IT/ICT

16 grudnia 2015 | Dobra Firma

Takie programy promocji kilku wybranych branż będą współfinansowane z programu „Inteligentny rozwój". Przedsiębiorcy biorący w nich udział będą mogli liczyć na wsparcie w trakcie prezentacji swoich produktów na międzynarodowych wystawach lub targach.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przedstawiła założenia (projekt) branżowego programu promocji dla sektora IT/ICT (firmy, technologie komputerowe, teleinformatyczne, itp.). Programy branżowe związane z promocją polskich firm i polskiej gospodarki jako takiej będą realizowane dzięki wsparciu z tzw. działania 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand" oraz 3.3.3 „Wsparcie MSP w promocji marek produktowych – Go to Brand".

Głównym celem realizacji branżowego programu promocji IT/ICT jest prezentacja polskiej oferty produktów i usług IT/ICT wśród partnerów zagranicznych oraz promocja Polski jako kraju wytwarzającego zaawansowane...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10322

Wydanie: 10322

Spis treści
Zamów abonament