Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Moda na zbyt łatwy patriotyzm

16 grudnia 2015 | Indeks patriotyzmu polskiego biznesu
autor zdjęcia: Radek Pasterski
źródło: Fotorzepa

Prawdziwy patriotyzm gospodarczy to długofalowa, 
ale opłacalna strategia zarówno dla konsumentów, jak i firm.

Paweł Jabłoński

Znacząca część klasy politycznej poszukuje w patriotyzmie gospodarczym rozwiązania wszystkich problemów naszego państwa. Szukamy miliardów wyprowadzonych z kraju podatków, szukamy chętnych do kupowania polskich towarów czy usług, marzymy o wielkich wywodzących się znad Wisły globalnych koncernach i uznanych markach. Wystarczy przeczytać relację z debaty (strony 12–13), by się zorientować, jak bardzo są różne te oczekiwania. Od postulatów ekonomicznych, przez oczekiwania co do postaw konsumenckich do apeli o rozsądną, życzliwą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10322

Wydanie: 10322

Spis treści
Zamów abonament