Rozmowa z robotem jak z człowiekiem
Voicetel wprowadza na rynek swój flagowy produkt, umożliwiający automatyczną obsługę klientów dzwoniących na infolinię.
maciej rudke
Voicetel szykuje się do zrewolucjonizowania obsługi w infoliniach. – Nasza technologia Brilliance dotyczy rozumienia mowy, a nie jej rozpoznawania. Dostępne od dawna rozwiązania opierające się o rozpoznawanie mowy pozwalają na wybieranie jednej z wymienionych, zdefiniowanych w systemie opcji, natomiast nasza opiera się o interpretację wypowiedzi – mówi Dawid Wójcicki, prezes Voicetela.
To już dialog
Na czym w praktyce polega różnica? – Podejście innych dostawców do automatycznej obsługi telefonicznej tworzy raczej alternatywę dla wybierania tonowego, np. zamiast „W celu umówienia wizyty, naciśnij 1" można usłyszeć „W celu umówienia wizyty, powiedz WIZYTA". To w pewnym stopniu usprawnia nawigację, ale nie umożliwia realizacji obsługi telefonicznej. Dopiero rozumienie sensu wypowiedzi i intencji człowieka pozwala na wystąpienie realnego dialogu z robotem, a to właśnie dialog jest naturalnym sposobem komunikacji telefonicznej, np. umawiania wizyty, zamawiania biletów, zasięgania informacji – wyjaśnia Wójcicki.
Podkreśla, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta