>felieton Bartłomiej Piwnicki dyrektor zarządzający UBP Consulting mat. pras.
W poprzednim felietonie opisałem dwie metody dotarcia do kandydatów z użyciem współczesnej technologii. Dzisiaj zaprezentuję trzy bardziej klasyczne formy, ale również kreatywne. Wszystkie wiążą się z koniecznością przeznaczenia na ten cel środków finansowych, które się jednak zwrócą dzięki pozyskaniu ciekawych kandydatów.
Niewiele osób jest sobie w stanie wyobrazić celową rekrutację z użyciem reklam na nośnikach typu outdoor. A jednak jest to możliwe i daje dużą szansę na osiągnięcie sukcesu....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta