Inwestycje wspierają rozwój
Toruńska grupa, która może pochwalić się 70-proc. udziałem eksportu w przychodach, konsekwentnie rozwija biznes za granicą.
Ponad 1,76 mld złotych wyniosła w 2015 r. wartość eksportu Grupy TZMO, która sprzedaje swoje produkty w ponad 80 krajach świata. W 18 z nich ma własne spółki, w tym w Stanach Zjednoczonych, gdzie TZMO USA rozpoczęła działalność handlową przed niespełna dwoma laty.
Produkty toruńskiej grupy, na czele z markami: Bella (podpaski i tampony), Happy (pieluszki dla dzieci), Matopat (materiały opatrunkowe), Eva (kosmetyki) oraz Seni...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta