Sukces na trudnym rynku
Kobiety na ubrania wydają najwięcej, ale jednocześnie w tym segmencie rynku panuje najostrzejsza konkurencja.
Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 r. i jest przykładem na to, że nawet w tak trudnym otoczeniu można odnieść sukces. Spółka błysnęła zaangażowaniem do kampanii niemieckiej modelki Claudii Schiffer, co wówczas było na polskim rynku ewenementem. Otarła się też o bankructwo, ale dzięki determinacji kierownictwa udało się nie tylko uratować markę, lecz także wrócić do bardzo dynamicznego rozwoju i odbudowywania pozycji na rynku....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta