Korzyści z poszerzania oferty
Udane próby wejścia w nowe segmenty rynku oraz kolejne nowości produktowe pomagają rodzinnej spółce Ziaja Ltd. osiągać dwucyfrowy wzrost przychodów w skali roku.
Miniony roku był kolejnym z rzędu, gdy gdańska spółka zwiększyła przychody ze sprzedaży o niemal 10 proc. Przyczyniła się do tego zarówno dobra koniunktura w gospodarce i wzrost sprzedaży detalicznej kosmetyków, jak i działania samej firmy.
Zenon Ziaja, prezes i założyciel rodzinnej firmy, podkreśla, że chce produkować masowe kosmetyki łączące dobrą jakość z atrakcyjną ceną.
Do tego spółka od lat umiejętnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta