Słodkie sukcesy
W minionej dekadzie przychody krakowskiej firmy zwiększyły się o blisko 200 proc. Nadal ma apetyt na więcej.
Tylko w 2015 r. sprzedaż producenta słodyczy zwiększyła się o ponad 6 proc. Wynik ten na polskim rynku słodyczy, coraz bardziej nasyconym i konkurencyjnym, daje powody do zadowolenia. Ponad 90 proc. sprzedaży Wawelu nadal przypada na rynek krajowy.
Swoją coraz silniejszą pozycję spółka zawdzięcza w dużym stopniu nowościom produktowym. Początkowo znana była głównie dzięki nadziewanym czekoladkom: Maladze, Tiki Takom i Kasztankom,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta