Miliony bijące ze źródła
Muszynianka stała się symbolem produktu wysokiej jakości, który z powodzeniem konkuruje z innymi markami wód. Dzięki temu trafiła do czołówki rynku.
Spółdzielnia pracy obchodząca w tym roku 65. urodziny weszła do grona tak wielkich graczy, jak Danone z Żywcem Zdrojem, Nestle z Nałęczowianką oraz Coca-Cola z Kroplą Beskidu. Dokonała tego bez wielkich kampanii promocyjnych czy zalewu półek sklepowych innowacyjnymi produktami spod znaku tzw. wód smakowych.
Znakiem rozpoznawczym Muszynianki są wody wysokozmineralizowane, a jej silna marka – w 2015 r. warta według...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta