Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W branży stabilnie pomimo planowanych zmian w prawie

27 lutego 2017 | Ekonomia
Rynek reklamy w Polsce w 2016 roku
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy w Polsce w 2016 roku

W tym roku powinno utrzymać się porównywalne z poprzednim tempo wzrostu. Nawet jeśli rząd zatwierdzi którąkolwiek z zapowiadanych zmian rzutujących na media, raczej wejdzie ona w życie w tym roku.

Według agencji Starcom w 2016 roku firmy wydały na reklamę w Polsce 8,33 mld zł, o 3 proc. więcej niż rok wcześniej. – Po słabym III kwartale, w którym wartość rynku reklamy wzrosła jedynie o 2,5 proc., w IV nastąpił niespodziewanie silny wzrost aktywności reklamodawców, w szczególności w telewizji. Oczywiście okres świąteczny sprzyja zwiększaniu nakładów na marketing,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10686

Wydanie: 10686

Spis treści
Zamów abonament