Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trudny rok dla Monnari

27 lutego 2017 | Ekonomia
Trwa cenowa wojna
źródło: Rzeczpospolita
Trwa cenowa wojna

Silny dolar, rosnące koszty zatrudnienia i konkurencja obniżyły wyniki odzieżowej firmy. W poszukiwaniu oszczędności próbuje umów w chińskiej walucie.

Łódzka firma Monnari Trade, prowadząca sieć tradycyjnych sklepów z odzieżą damską i internetową platformę handlową, podsumowała wyniki za ubiegły rok. Jej przychody urosły o 8,5 proc., do 232 mln zł, ale zdaniem Mirosława Misztala, prezesa i głównego akcjonariusza Monnari, liczono na więcej. – To nie jest poziom, który zakładaliśmy – przyznaje Misztal.

Firma miała...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 10686

Wydanie: 10686

Spis treści
Zamów abonament