Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W branży stabilnie pomimo planowanych zmian w prawie

27 lutego 2017 | Ekonomia
Rynek reklamy w Polsce w 2016 roku
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy w Polsce w 2016 roku

W tym roku powinno utrzymać się porównywalne z poprzednim tempo wzrostu. Nawet jeśli rząd zatwierdzi którąkolwiek z zapowiadanych zmian rzutujących na media, raczej wejdzie ona w życie w tym roku.

Według agencji Starcom w 2016 roku firmy wydały na reklamę w Polsce 8,33 mld zł, o 3 proc. więcej niż rok wcześniej. – Po słabym III kwartale, w którym wartość rynku reklamy wzrosła jedynie o 2,5 proc., w IV nastąpił niespodziewanie silny wzrost aktywności reklamodawców, w szczególności w telewizji. Oczywiście okres świąteczny sprzyja zwiększaniu nakładów na marketing,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 10686

Wydanie: 10686

Spis treści
Zamów abonament