Dzielenie się jest ważniejsze niż branie
Śnieżka Nic tak nie buduje pozytywnego wizerunku firmy, jak dobre skojarzenia i pozytywne emocje.
Zaskoczenie, łzy wzruszenia, ekscytacja, a przede wszystkim ogromna radość. Tak wyglądają coroczne finały konkursu „Kolorowe boiska", w których zwycięzca – szkoła podstawowa z niewielkiej miejscowości – wygrywa pełnowymiarowe boisko szkolne. Fundatorem nagród i inicjatorem całej akcji jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA.
Działać lokalnie
Program jest jednym z przejawów szeroko pojętego odpowiedzialnego biznesu, konsekwentnie i od lat realizowanego przez firmę Śnieżka. – W naszym przekonaniu właściwie prowadzone działania CSR należy przekładać na wszystkie aspekty funkcjonowania firmy, bo tylko w takim ujęciu są one wiarygodne. CSR to nie tylko te projekty, które widać na zewnątrz, jak barwne programy, które bez wątpienia bardziej przemawiają do otoczenia niż wiele codziennych aktywności, choćby tych składających się na ochronę środowiska, dbałość o personel czy zachowanie standardów etycznych w biznesie. Kompleksowość działań CSR–owych ma sens, bo gwarantuje ich przełożenie na zrównoważony rozwój – mówi Aleksandra Małozięć, specjalista ds. komunikacji korporacyjnej Śnieżka.
Wiele ze swoich projektów CSR–owych firma adresuje do społeczności lokalnych. Jak zapewnia przedstawicielka Śnieżki, nadrzędnym celem tych działań jest projektowanie ich tak, by były nośnikiem faktycznego wsparcia w konkretnych obszarach....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta