Gra bezpieczna i odpowiedzialna
Totalizator Sportowy Działania muszą być skoncentrowane na ochronie grających.
Piękne mieszkanie w centrum miasta albo domek nad jeziorem. Najnowsza wersja ulubionego modelu samochodu lub zabytkowy, do renowacji. Podróże dookoła świata, jacht... Pomysłów i marzeń, które pojawiają się w kontekście Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO, jest nieskończenie wiele. Łączy je to, że zawsze wywołują uśmiech. – W Totalizatorze Sportowym staramy się właśnie o to, by emocje kojarzone z grą były pozytywne. Działania prowadzące do tego celu to jeden z elementów strategii CSR realizowanej przez firmę – mówi Aida Bella, dyrektor biura prasowego.
Przede wszystkim bezpieczeństwo
By sprostać temu zadaniu, Totalizator Sportowy powołał do życia program Bezpiecznej Rozrywki. Jego założenia są oparte na międzynarodowych standardach i zaleceniach, opracowanych przez branżowe organizacje zrzeszające firmy loteryjne. – CSR ma różne interpretacje, dla niektórych jest to listek figowy, działania promocyjne. My podeszliśmy do tego zagadnienia bardziej poważnie. Dla nas CSR to prowadzenie działań w taki sposób, że osiągamy cele biznesowe przy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta