Dobre praktyki na każdym etapie
Grupa Polpharma: Magdalena Rzeszotalska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i CSR.
Rz: Jak podkreślają eksperci, dojrzały CSR to część strategii biznesowej firmy. Jakie są główne założenia strategii odpowiedzialnego biznesu w Polpharmie?
Strategia odpowiedzialności społecznej Grupy Polpharma opiera się na trzech filarach: służba pacjentom i społeczeństwu, etyczne prowadzenie biznesu oraz innowacje i rozwój wiedzy. Zawiera 14 zobowiązań wobec społeczeństwa oraz zestaw działań i mierników, które służą praktycznej realizacji założonych celów. Strategia powstała w dialogu z naszymi interesariuszami i koresponduje z długofalowymi wyzwaniami, przed którymi stoi nie tylko branża farmaceutyczna, ale również cała polska gospodarka. Dzięki jej realizacji wpisujemy się również w globalne cele na rzecz zrównoważonego rozwoju (SDGs), przyjęte przez społeczność międzynarodową.
Który z filarów jest dla Grupy Polpharma najważniejszy?
Każdy z tych obszarów jest dla nas bardzo ważny. Służba pacjentom i społeczeństwu to przede wszystkim zobowiązanie do zapewnienia bezpieczeństwa farmaceutycznego Polski, co – jako lider polskiego rynku farmaceutycznego – uważamy za nasz podstawowy obowiązek. To również edukacja i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta