Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobre praktyki na każdym etapie

20 marca 2017 | Biznes odpowiedzialny w Polsce
Magdalena Rzeszotalska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i CSR
źródło: materiały prasowe
Magdalena Rzeszotalska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i CSR

Grupa Polpharma: Magdalena Rzeszotalska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i CSR.

Rz: Jak podkreślają eksperci, dojrzały CSR to część strategii biznesowej firmy. Jakie są główne założenia strategii odpowiedzialnego biznesu w Polpharmie?

Strategia odpowiedzialności społecznej Grupy Polpharma opiera się na trzech filarach: służba pacjentom i społeczeństwu, etyczne prowadzenie biznesu oraz innowacje i rozwój wiedzy. Zawiera 14 zobowiązań wobec społeczeństwa oraz zestaw działań i mierników, które służą praktycznej realizacji założonych celów. Strategia powstała w dialogu z naszymi interesariuszami i koresponduje z długofalowymi wyzwaniami, przed którymi stoi nie tylko branża farmaceutyczna, ale również cała polska gospodarka. Dzięki jej realizacji wpisujemy się również w globalne cele na rzecz zrównoważonego rozwoju (SDGs), przyjęte przez społeczność międzynarodową.

Który z filarów jest dla Grupy Polpharma najważniejszy?

Każdy z tych obszarów jest dla nas bardzo ważny. Służba pacjentom i społeczeństwu to przede wszystkim zobowiązanie do zapewnienia bezpieczeństwa farmaceutycznego Polski, co – jako lider polskiego rynku farmaceutycznego – uważamy za nasz podstawowy obowiązek. To również edukacja i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10704

Wydanie: 10704

Spis treści
Zamów abonament