Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sklep pod znanym logo

06 września 2017 | Franczyza

handel | Wynegocjowane rabaty, zatowarowanie sklepu, koncepcje wystroju, szkolenia czy wspólne akcje marketingowo-promocyjne oferują m.in. franczyzodawcy firmom, które chcą założyć placówkę handlową pod ich marką. A bywa, że dostają oni też lokal na prowadzenie salonu.

 

Franczyza to sposób na własny biznes w oparciu o know-how i realny wkład udostępniany przez franczyzodawcę –tłumaczy Piotr Szpiganowicz, dyrektor marketingu Eurokiosku, właściciela marki Eurosalon Prasowy.

Marża ze sprzedaży

Franczyza to może być dobry sposób na własny sklep. Właściciele marki dają swoim partnerom dużo, bo zależy im na rozwoju sieci, a franczyzobiorcy też na tym zyskują. Eurokiosk oferuje wyposażony obiekt handlowy, ulokowany zwykle w atrakcyjne lokalizacji, najczęściej w centrum handlowym. – W ramach umowy franczyzowej nasi partnerzy mogą także liczyć na sieciową marżę ze sprzedaży prasy i pilotaż w pozyskaniu usług takich, jak kolektura LOTTO, terminale do rejestracji i doładowań GSM czy odbieranie przesyłek z zakupów online – wylicza dyr. Szpiganowicz.

Franczyzobiorcy mogą też liczyć na szkolenia dotyczące obrotu prasą, zarządzania pieniędzmi, ekspozycji towarowej doboru personelu  czy obsługi klienta. – Stale zwiększamy też elastyczność oferowanych naszym partnerom warunków współpracy, czego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10845

Wydanie: 10845

Spis treści
Zamów abonament