Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niełatwe boje na markowe ciuchy

06 września 2017 | Ekonomia
Jagoda Piekarska,  główna projektantka  w Simple Creative Product
źródło: materiały prasowe
Jagoda Piekarska, główna projektantka w Simple Creative Product
Lidia Kalita,  założycielka Kalita  Designer Shops
autor zdjęcia: Stach Leszczyński
źródło: PAP/StrefaGwiazd
Lidia Kalita, założycielka Kalita Designer Shops
Iwona Kossmann, właścicielka  Kossmann Fashion
źródło: materiały prasowe
Iwona Kossmann, właścicielka Kossmann Fashion
Damska odzież to najbardziej konkurencyjny segment rynku
źródło: Rzeczpospolita
Damska odzież to najbardziej konkurencyjny segment rynku

Moda | Przetrwanie i zyski to miara sukcesu polskich marek odzieży damskiej ze średniej i wysokiej półki cenowej – mówią projektanci, menedżerowie i prezesi firm. Urszula Zielińska

 

Praca w branży mody to marzenie wielu osób, nie tylko kobiet. Truizmem jest stwierdzenie, że bardzo trudno jest wykreować markę odzieży damskiej, która zyska na tyle liczną grupę wyznawczyń, że przetrwa.

Chóralne ostrzeżenie

– Trudno jest w Polsce zaistnieć z nową marką odzieżową. Potrzeba na to czasu i pieniędzy, a konkurencja jest bardzo duża – uważa Monika Kapłan, b. prezes Deni Cler, która teraz pracuje dla LPP przy otwarciu sklepu Reserved w Londynie.

Zgadza się z nią niemal każdy, kto działa lub działał w branży, jak chociażby Iwona Kossmann, b. członek zarządu sieci komórkowej Idea (dziś Orange), która próbuje sił w modzie z marką Kossmann Fashion.

– Stworzenie nowej marki jest bardzo trudne. Jesteśmy dojrzałym rynkiem. Ludzie mają w głowie dwie, trzy marki, a dodatkowo dziś rozgrywa się walka między sklepami jednej marki a wielomarkowymi: zarówno stacjonarnymi, jak i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10845

Wydanie: 10845

Spis treści
Zamów abonament