INFINITI, czyli tworzenie nowego luksusu
Od chwili powołania do życia marki, celem INFINITI było stworzenie na rynku motoryzacyjnym pojęcia nowego luksusu. Luksusu, w którym ważniejsze niż sam samochód – niezależnie od jego typu – są osobiste wrażenia i odczuwanie jazdy nie jako pokonywania trasy z punktu A do punktu B, ale jako fascynującej podróży i wielkiej przyjemności. Ta prawda, zrodzona trzydzieści lat temu, zawierająca fundament filozofii INFINITI – Inspired Performance (inspirujące Osiągi) – mogłaby zostać napisana w zeszłym roku, w zeszłym miesiącu, czy nawet dzisiaj. Łatwo zauwazyć, jak harmonijnie współbrzmi z ideami najczęściej obecnie przywoływanymi przez INFINITI – Empower The Drive i Powerful Elegance.
Marka INFINITI oficjalnie weszła na rynek 8 listopada 1989 roku w USA. W dealerstwach INFINITI można było doznać prawdziwego luksusu, który wówczas był zjawiskiem unikalnym, a do dziś stworzył nowe standardy w handlu samochodami. Na ów luksus składały się otwarte biura i stanowiska recepcyjne oraz przywiązywanie jednakowej wagi do sprzedaży i posprzedażnej opieki nad klientami. Również samochody INFINITI były unikalne – uwypuklały japoński kunszt i były ucieleśnieniem wyważonego luksusu oraz niezrównanych parametrów jezdnych.
Przez lata wiele się zmieniło. Centra INFINITI są przestronniejsze, umożliwiają lepszą prezentację znacznie szerszej gamy luksusowych pojazdów klasy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta