Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

O markę trzeba dbać

23 lutego 2018 | Trzecia strona
Prof. Marzanna Witek-Hajduk, ekspert w dziedzinie marketingu ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
źródło: materiały prasowe
Prof. Marzanna Witek-Hajduk, ekspert w dziedzinie marketingu ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Prof. Marzanna Witek-Hajduk, ekspert w dziedzinie marketingu ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Rz: Już po raz 14. „Rzeczpospolita" publikuje ranking najcenniejszych polskich marek. Czy któraś z nich ma możliwość znalezienia się wśród najlepszych brandów świata?

Marzanna Witek-Hajduk: Obawiam się, że nie będzie to łatwe. Po pierwsze dlatego, że polskim firmom brakuje potencjału umiędzynarodowienia, czyli nie są jeszcze rozpoznawalne na arenie międzynarodowej. Po drugie, polscy inwestorzy muszą jeszcze dojrzeć rynkowo, żeby mieć większy potencjał finansowania kampanii swoich marek. Do wykreowania marki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10985

Wydanie: 10985

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Monitor Księgowość i Podatki

Zamów abonament