PKO BP przewodzi na rynku finansowym
Finanse | Banki i ubezpieczyciele w kampaniach sprawnie łączą cele biznesowe z edukacją oraz mecenatem Maciej rudke
PKO Bank Polski kolejny raz wygrał ranking w kategorii finanse, choć tym razem decydującym kryterium była już nie moc, a wartość marki. Wartość marki największego banku i największego kredytodawcy w Polsce wyceniono w tym roku na 2,75 mld zł i choć jest to o 15 proc. mniej niż rok wcześniej, to pozwoliło na zachowanie pierwszego miejsca z dużą przewagą nad drugim graczem.
Na tę pozycję wskoczyło PZU, największy ubezpieczyciel w Europie Środkowej, którego markę wyceniono obecnie na 1,98 mld zł. Trzecie miejsce z marką o wartości 1,55 mld zł zajął BZ WBK, trzeci co do wielkości bank w Polsce. Poza podium znalazły się się Pekao i mBank, których marki wyceniono odpowiednio na 1,22 mld zł i 1,15 mld zł.
Bankowa piątka
Pierwsza piątka najdroższych marek w kategorii finansowe wyraźnie odskoczyła reszcie uczestników rankingu, zdominowanego przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta