460 lat historii budowy zaufania klientów
Usługi | Listonosze, kolektury z grami losowymi i linie lotnicze – tam znajdziemy najcenniejsze marki michał duszczyk
We współczesnym świecie marka to ogromny kapitał, istotny dla wszystkich firm, a zwłaszcza działających w takim sektorze, jak usługi – operujących na bezpośrednim styku z klientem. Choć w tym roku wynik rankingu w tej kategorii może być zaskoczeniem, ponieważ po raz pierwszy zwycięzcą została Poczta Polska (PP), to w rzeczywistości jej wysoka pozycja nie powinna dziwić. Marka PP jest bowiem chyba najmocniej zakorzenioną na rynku i w naszej świadomości. I trudno się dziwić, bo Poczta Polska jest z nami już od 460 lat.
Państwowy operator, działający na rynku listów i w branży kurierskiej, zajął również wysoką, siódmą pozycję w ogólnej klasyfikacji marek. Wartość PP w stosunku do ubiegłorocznych wyników skoczyła o gigantyczne 1771 proc., przenosząc spółkę ze 114 miejsca w 2016 r. To skutek przyjęcia nowych założeń odnośnie do opłat licencyjnych, ale widoczna jest również poprawa wizerunku Poczty, do czego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta