Dotrzeć do serca i portfela klienta
Lista najczęściej wybieranych brandów (czyli preferencji konsumentów) otwiera serię ośmiu minirankingów marek, które osiągnęły najlepsze oceny w odniesieniu do poszczególnych wskaźników składających się na siłę marki. Uzyskane w rankingach oceny należy rozpatrywać w odniesieniu do maksymalnej liczby możliwych do uzyskania punktów.
W przypadku rankingów szczegółowych zmiana maksymalnej liczby punktów, jaką może uzyskać marka w ramach danego wskaźnika, nie wpływa na jej relatywną pozycję. Oznacza to, iż wyniki rankingów szczegółowych po zmianie maksymalnej oceny punktowej dla lat 2008–2016 mogą być porównywane (jeżeli chodzi o miejsce w rankingu) z wynikami z lat poprzednich.
Porównując zajmowane pozycje w rankingach z poszczególnych lat, trzeba pamiętać o tym, że w każdej z kolejnych edycji pojawiają się nowe marki. Należy również pamiętać, że w tegorocznym rankingu zabrakło wielu marek z lat poprzednich ze względu na brak danych. Dlatego zmiana miejsca w rankingu może być efektem zarówno zmian w relatywnej ocenie marki przez konsumentów, jak i pojawienia się dodatkowych marek lub „zniknięcia" z rankingu marek, które były w nim obecne wcześniej.
PREFERENCJE KONSUMENTÓW
Wskaźnik preferencji konsumentów – użytkowników danej kategorii produktów – daje pogląd o pozycji firmy w branży...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta