Nie ma mocnych na Biedronkę
Handel | Branża ze zdecydowanym liderem piotr mazurkiewicz
Chociaż w ostatnim roku wartość marki Biedronka wzrosła jedynie o 1 proc., to jednak od pozostałych firm w tej kategorii dzieli ją tak wielki dystans, że pozycja lidera jest w zasadzie niezagrożona. Marka Biedronka warta jest już ponad 3,8 mld zł (kolejny reprezentant w kategorii to CCC z 635,4 mln zł). Jest też jedną z najsilniejszych marek w kategorii handel.
Biedronka, której logo widnieje już na ponad 2,8 tys. sklepów odwiedzanych dziennie przez ok. 4 mln klientów, wiele robi, aby konsumenci o niej nie zapomnieli. Regularnie wprowadza nowe akcje promocyjne i kampanie wizerunkowe. Hit ostatnich lat to akcja z pluszowymi maskotkami Świeżaki, które można było kupić, ale większość klientów zabiegała o nie, zbierając naklejki za zakupy. Akcja była tak popularna, że niektórzy posuwali się do kradzieży naklejek.
To niejedyny przykład marketingowej aktywności marki, która regularnie prowadzi kampanie marketingowe pod hasłem promocji kuchni z różnych stron świata, a także tradycyjnych, polskich produktów. Dyskontowy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta