Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie ma mocnych na Biedronkę

23 lutego 2018 | Rankin Marek
źródło: Rzeczpospolita

Handel | Branża ze zdecydowanym liderem piotr mazurkiewicz

Chociaż w ostatnim roku wartość marki Biedronka wzrosła jedynie o 1 proc., to jednak od pozostałych firm w tej kategorii dzieli ją tak wielki dystans, że pozycja lidera jest w zasadzie niezagrożona. Marka Biedronka warta jest już ponad 3,8 mld zł (kolejny reprezentant w kategorii to CCC z 635,4 mln zł). Jest też jedną z najsilniejszych marek w kategorii handel.

Biedronka, której logo widnieje już na ponad 2,8 tys. sklepów odwiedzanych dziennie przez ok. 4 mln klientów, wiele robi, aby konsumenci o niej nie zapomnieli. Regularnie wprowadza nowe akcje promocyjne i kampanie wizerunkowe. Hit ostatnich lat to akcja z pluszowymi maskotkami Świeżaki, które można było kupić, ale większość klientów zabiegała o nie, zbierając naklejki za zakupy. Akcja była tak popularna, że niektórzy posuwali się do kradzieży naklejek.

To niejedyny przykład marketingowej aktywności marki, która regularnie prowadzi kampanie marketingowe pod hasłem promocji kuchni z różnych stron świata, a także tradycyjnych, polskich produktów. Dyskontowy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10985

Wydanie: 10985

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Monitor Księgowość i Podatki

Zamów abonament