Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Siła czekoladowej tradycji nadal działa

23 lutego 2018 | Rankin Marek
źródło: Rzeczpospolita

Po dwóch latach wzrostu średniego wskaźnika siły 100 najsilniejszych marek w tym roku trend się odwrócił Grzegorz Urbanek

Zwycięzcą rankingu siły po raz kolejny została marka Wedel, która w tym roku uzyskała 80 punktów (oznacza to spadek o 2 punkty w stosunku do roku poprzedniego). Czekoladowa marka wygrała cały ranking, mimo że znalazła się na pierwszym miejscu tylko w jednym rankingu szczegółowym – postrzeganej jakości.

W kategorii prestiż, w której przed rokiem Wedel był liderem, teraz zajął drugie miejsce, wyprzedzony przez markę Wittchen. Na drugim miejscu całego rankingu siły utrzymała się marka Olej Kujawski, choć straciła jeden punkt. Na podium wskoczyła Lubella, która w poprzednim rankingu zajęła czwarte miejsce. Wyprzedziła tym samym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10985

Wydanie: 10985

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Monitor Księgowość i Podatki

Zamów abonament