Cenna marka daje przewagę
Orlen, Biedronka i PKO BP – to trzy najdroższe polskie marki. Ich łączna wartość przekroczyła w 2017 r. 11,3 mld zł, o 3 proc. więcej niż rok wcześniej. Rekordzistą wzrostu jest warta niemal 2 mld zł Poczta Polska.
Anita Błaszczak
– Ranking „Rzeczpospolitej, który pokazuje siłę polskiej gospodarki, już sam w sobie jest, po 14 latach, najcenniejszą i najmocniejszą tego typu marką w Polsce – mówił prowadzący galę Marcin Piasecki, redaktor zarządzający „Rzeczpospolitej" i koordynator rankingu.
– Przedsiębiorcy budujący silne polskie marki są przykładem dbałości o wizerunek i wiarygodność oraz dobrą jakość – podkreślała podczas gali Andżelika Możdżanowska, sekretarz stanu w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, pełnomocnik rządu ds. małych i średnich przedsiębiorstw.
– Ten ranking to dla nas powód do dumy i wyzwanie, aby nie zawieść naszych lojalnych klientów i zdobyć zaufanie tych, dla których jeszcze nie jesteśmy firmą pierwszego wyboru. Miejsce, które Poczta Polska zdobyła w rankingu, to dowód na to, że Polacy nie tylko nas znają, ale także doceniają naszą pracę i mają do nas zaufanie – powiedział Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej, który podczas czwartkowej gali w Audi Centrum Warszawa Okęcie odebrał statuetkę dla najdroższej marki w kategorii: usługi. Poczta Polska, której logo zostało w tym roku wycenione na prawie 2 mld zł, jest nie tylko liderem w swojej kategorii, ale też liderem wzrostu w tegorocznym rankingu (wartość jej logo zwiększyła się ponad 18-krotnie). Powód do radości miał też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta