Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie marki urody budują swoją wartość w świecie

23 lutego 2018 | Rankin Marek
źródło: Rzeczpospolita

Kosmetyki i higiena | Najwyższą wycenę ma jedyna w pierwszej dziesiątce marka higieniczna Anita Błaszczak

W kategorii kosmetyki i higiena dominują wprawdzie znane krajowe marki kosmetyczne, ale najwyższą wartość ma jedyna w pierwszej dziesiątce marka higieniczna – Bella należąca do toruńskiej grupy TZMO. Jest też jedną z najstarszych marek w tej kategorii – jej początki sięgają 1983 r. Firmuje kilkanaście rodzajów produktów higienicznych dla kobiet – w tym podpaski, tampony i kosmetyki do higieny intymnej. Bella jest nie tylko rynkowym potentatem w swojej branży, w której skutecznie rywalizuje z globalnymi brandami, ale też jedyną marką w kategorii kosmetyki i higiena wycenianą w tegorocznym rankingu na ponad 100 mln zł, choć w porównaniu z ubiegłym rokiem jej wartość wyraźnie spadła.

Trudno ocenić, czy faktycznie wynika to ze zmniejszonej sprzedaży w 2016 r., gdyż wobec braku danych z TZMO podstawą do obliczenia wartości marki były informacje firmy Nielsen. A one uwzględniają sprzedaż w Polsce,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10985

Wydanie: 10985

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Monitor Księgowość i Podatki

Zamów abonament